typponny.bloggplatsen.se

Alla inlägg under februari 2012

Av Sanna Och Jessica - 28 februari 2012 09:55

Förfan asså vreta är INGEN skola som man ska välja lärana är fan helt dumma i huvudet asså seriöst jag vet inte vad jag ska ta mig till har verken orken eller lusten att ens tänka på skolan och allt annat vill bara gömma mig och slippa allt det här.

Och jag orkar inte med ponnysarna bara Minimal fan på allt fan på mitt liv fan på skiten !!!!!!!!  

Av Sanna Och Jessica - 27 februari 2012 16:20

Hej bloggen !

Min dag i skolan var åt helvete finns inget mer att säga om det helt enkelt.

Men snart ska jag väl till Minimal blir bara massa mys och sen lite trickträning jag mår så pass dåligt så jag klarar inte av något mer så alla dom andra ponnysarna får vila helt.

Ja det var väl allt för mig.


 

Av Sanna Och Jessica - 26 februari 2012 21:14

 


 


Juste ja i torsdags så köpte ja nya saker till mit hjärta på hööks.

Blev ett täcke och nu är det första gången som jag köpte en annan färg till henne hon har ju ALLTID rosa på sina saker men tyckte täcket var sjukt sött så det kunde jag inte morstå ^^

Köpte två nosludd med såklart i rosa   




Av Sanna Och Jessica - 26 februari 2012 19:48

Kom hem från stallet för ett tag sen alla ponnysarna fick ''tränas'' idag.

Vädret var ju på topp man fick verkligen vår känslan och åh vad underbart det va så det blev först en kör tur med Romeo.

Han var skit pigg och het trippade omring i början och hade inte lust att skritta mest bara springa men mot slutet gick han bättre och lyssnade mer.

Borstade och myste med små grabbarna = Micro och Lego.

Borstade mitt hjärta länge sen massa mys sen blev det en pass nere i hagen och det blev longering var något spänd och så men mot slutet gick hon mycket bättre och lyssnade helt UNDERBAR med andra ord.

Sen massa mys i boxen och så .

Emil tricktränade jag i stallgången gick väl helt okej för att vara första gången bara träna mera på det .

Ja nu ska jag väl snart kanske ducha om jag då har orken men annars blir det chill och se massa pogram på datorn och bara ta det lungt och kanske se hur hamstrna mår .

Och ni i veckan kommer det såklart bli ännu ännu bättre update än det va nu i helgen .

En bild på mitt älskade hjärta ♥


 



Av Sanna Och Jessica - 26 februari 2012 15:08

Hej på er   

Nu har jag tillgång till dator igen såååååå skönt, och nu kommer det oxå komma mycket bättre och seriös update.

Men ja sa väll snart palla mig ner till ponnysarna vet inte vad det blir än med dom men ja ska longera Minimal iallfall sen får jag se vad det blir med dom andra.

Vi ses senare idag puss!


Av Sanna Och Jessica - 25 februari 2012 21:10

Hej bloggen ! Min dag har varit chill bara varit hemma och vilat sett tv/film åkt runt i linköping och åkt runt och ja varit ute med hundarna och bara varit och det känns skönt.och jag tror inte ponnysarna klagar så mycket över det heller.Men bloggen kommer bli bättre imorgon för då har jag tillgång till dator igen. Det var allt för mig, puss!

Av Sanna Och Jessica - 25 februari 2012 21:10

Hej bloggen ! Min dag har varit chill bara varit hemma och vilat sett tv/film åkt runt i linköping och åkt runt och ja varit ute med hundarna och bara varit och det känns skönt.och jag tror inte ponnysarna klagar så mycket över det heller.Men bloggen kommer bli bättre imorgon för då har jag tillgång till dator igen. Det var allt för mig, puss!

Av Sanna Och Jessica - 24 februari 2012 20:56

hej bloggen.sitter nere i soffan med karin krister och dijana ser på 4:an mysigt. Alla hästarna var underbara idag Minimal och Emil blev longerade Minimal var väldigt het tränade lite på hinder och bommar idag och hon verkadeÄLSKADE.Men i slutet så lyssnade hon så bra på vad jag sökte så jag är då nöjd med mitt hjärta.Emil var helt okej idag lite seg men är nöjd över passet. Romeo Micro och Lego blev det massa pyssel och mys och alla 3 verkade tycka om det med. Min kväll blir nog mest chill se tv ut med hundarna och så . Ja som ni märker så kommer det komma upp ett inlägg om dagen har ingen dator så jag bloggar från Min mobil och det finns nya bilder och filmer som väntar så det kommer komma upp på söndag kväll för då har jag tillgång till dator igen ;-)men dethär var allt för mig för ikväll Puss!

Presentation


Denna bloggs drivs av en snart 18 årig tjej som äger en shetlandsponny sto det kommer handla om våran utveckling tillsammans & min vardag mm.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Minimal


Ovido - Quiz & Flashcards