typponny.bloggplatsen.se

Alla inlägg under mars 2012

Av Sanna Och Jessica - 26 mars 2012 20:58

Som ni återigen har märkt så ligger bloggen inte på toppen har lixom ingen ork eller lust.

Vet heller inte vad jag vill med alllt känner bara att jag vill lägga bloggen åt sidan och försöka hitta ''orken'' med bloggandet.

Och hedern ska fixas oxå.

Men ni får ha det bra så länge så ses vi

Puss .

Av Sanna Och Jessica - 25 mars 2012 18:29

Bra bloggat här men ja jag har inte haft tid för datorn i helgen som ni kanske har märkt ?

Men Fredagen blev en chill kväll hemma bara,

Lördagen blev först det kalass sen på eftermiddagen blev det träffa underbara Nicole som jag inte har träffat dar känns det som iallfall.

Ner till stan och massa snack fotade och bara hade det UNDERBART !

Gick runt lite är och var i lilla västervik sen in en snabbis och ta en glass på åhmans (stav)

Sen vidare hem till Nicole för att se på gladitarioerna (stav)

Sen vidare hem till mig för mer mys med dipp och gurka vi avslutade våran dag med en film på tvn .

Men så har iallfall min helg sett ut toppen helg med andra ord .

Har visst glömt att säga att jag har blivit en vårjaca rikare och två par solglasögon med tumme upp på det .

Ja tumme upp på hela helgen   


 

Av Sanna Och Jessica - 23 mars 2012 13:26

Hej bloggen!

Sitter på tåget och är just påväg hem till västervik.. bläää .

Men ja jag ska fira min bror pappa och morfar som fyller år ,

Men jag KLGAR inte på vädret fyfan vad skönt jätte varmt och solen skiner och man kan typ bara älska livet för stunden...

Är väldigt depp att jag ska säga hejdå till min pyskolog som ska flytta så det känns förjävligt.

Nu ska jag fortsätta plugga lite men passar ju på när man kan lixom ?   



Av Sanna Och Jessica - 22 mars 2012 16:33

               

   

Av Sanna Och Jessica - 22 mars 2012 16:21

Fotade några i min klass igår skulle lägga upp dom igår men jag var så trött och så men nu kommer det komma ett hundra tal om jag orkar lägga upp så mycket   

Hoppas ni gillar dom .



                   

Av Sanna Och Jessica - 21 mars 2012 19:51

Kom nyss ut ur duchen sköönt efter en lång dag i stallet .

Det var faktiskt väldigt chill först som alltid stall tjänst sen fika sen skulle nägra i min klass tävla imorgon så dom fick träna lite hoppning och då filmade jag och fotade såklart   

Blev massvis med bra bilder som kommer komma ut här på fb och såklart DV grymt nöjd med alla bilderna från idag.

Slutade vid 20 i 4 sen bort till ponnyssarna både träning och pyssel med alla men mest pyssel med mitt hjärta såkllart !

Ja jag är väldigt trött känns som jag ska somna vilken sekund som helst   

HAHA, intressant inlägg det blev..

Av Sanna Och Jessica - 20 mars 2012 19:58

 

Emil och lillskiten som alltid får av sig grimman ^^

 

Far och son

 

Emil

 

Lilla Micro ♥

Presentation


Denna bloggs drivs av en snart 18 årig tjej som äger en shetlandsponny sto det kommer handla om våran utveckling tillsammans & min vardag mm.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Minimal


Ovido - Quiz & Flashcards