typponny.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 19 april 2012

Av Sanna Och Jessica - 19 april 2012 21:36

                   

Av Sanna Och Jessica - 19 april 2012 20:42

Grymt dåligt bloggat för min del men jag har verken haft ork eller haft tid med bloggandet,

Men min dag har jag tillbringat med Nicole varit hemma hos henne & chillade lite & sen  gick vi  till bb för hennes syster fick en son för tre dagar sen så allså har jag fått ett kusin barnbarn   

Var där i nästan 2 timmar eller mer sen ner tll stan & chillade gick runt & tittade i olika affärer & väntade på pengar för sendan äta på donken.. Sen så ja satt vi där ett bra tag & bara pratade men jag det hände ett jävligt jobbiga saker där nere men tur så hade jag Nicole som stöd.

yesyes kom hem för någon timma sen med världens huvudvärk illa men min kväll blir lugn fixa mer inlägg & se film låter UNDERBART i mina öron.


 


Kanin boken som jag fick igår hm..mycket bra bok bara läsa läsa.



Av Sanna Och Jessica - 19 april 2012 16:45

Hej , sitter och väntar på bror som ska komma hem , sen ska han rida Tiffanie ,  eller ja rättare sagt ska jag tvinga upp han ;)

får se om jag hoppar lite med dom , vill se hur Tiffanie reagerar när en ryttare sitter på när hon hoppar :) 

hihi ska bli kul ! :D 

ska höra med bästa Amanda om hon kanske vill komma och knäppa lite kort ? :)

nån som vill se då ? :D 

 



Tycker även att Ponnyn är otroligt gullig när hon äter morot ! :')
hon liksom gnager på den :P


love you my girl ♥


// Emma. 

Presentation


Denna bloggs drivs av en snart 18 årig tjej som äger en shetlandsponny sto det kommer handla om våran utveckling tillsammans & min vardag mm.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Minimal


Ovido - Quiz & Flashcards