typponny.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 2 juni 2012

Av Sanna Och Jessica - 2 juni 2012 20:34

Mys med Familjen i linköping & sen kan det ju inte bli bättra att mamma pappa & min lillebror är här under helgen åh livet leker!

Mys framför tv men bra film & chips & cola hm åh det låter UNDERBART i mina öron ,

 Ni får ha en toppen kväll som jag ska ha så ses vi imorgon igen.

Bjuder på en bild från idag på bästa ponnin & min lillebror minimals nya ryttare ?  


 

Av Sanna Och Jessica - 2 juni 2012 18:14

Kom nyss hem från min lilla ponny passet gick toppen eller ja hon var något seg men hon har säkert träningsvärk från igår lilla hjärtat mitt   

Men ändån så är jag nöjd med henne blev tömkörnings pass i skogen runt lilla slingan brevid stallet.

Blev mest skritt & lugn trav krävde inte så jätte mycket av henne heller men gick i fin form & tog bettet bra.

Duktig liten ponny, & idag fick hon helt nytt spån & massa gräs & hon verkade ÄLSKA det hihi det är hon allt värd ♥

En bild från idag på hennes box hon är en prinsessa & ska ha det rent & fint   


     

Av Sanna Och Jessica - 2 juni 2012 11:06

Bra start på en lördags morgon..världens magont & mitt illamående ska vi inte prata om &  kallsvetas gråter nästan så omt gör det & kan knappt röra mig bara ligga i soffan & försöka andas & lägga bågot kallt på min mage ..ÅH JAG HATAR DET HÄR SÅ MYCKET!

Finns nog inen bekrivning i hela världen hur omt det här faktiskt gör ..

Ska försöka vila upp mig för senare drar jag mig ut till min älskade ponny plutt , Mina föreldrar kommer till Linköping med som är här hela helgen mysigt ja nu måste jag vila..fy & bllä     


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Denna bloggs drivs av en snart 18 årig tjej som äger en shetlandsponny sto det kommer handla om våran utveckling tillsammans & min vardag mm.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Minimal


Ovido - Quiz & Flashcards