typponny.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 11 juni 2012

Av Sanna Och Jessica - 11 juni 2012 19:11

Det var länge sen som jag kände mig såhär jävla seg & fy ..

Måste fixa alla saker som ska med mig på torsdag där jag bor & städa rumet

Packa allt som ska med Minimal fixa iordning foder & massa mer & jag är så sjukt trött vill bara sova & gömma mig för omvärden hatar det ..

En riktig piss dag.

Men det känns så jävla SKÖNT att komma hem till västervik & det är ett under att jag saknar västervik men så är det & det kommer kännas så jävla skönt att slippa alla förbannade bussar slippa linköping fyfan vad skönt .

Nu ska jag försöka palla mig till mitt rum & städa iordning allting iallfall försöka .

Jag bjuder på en låt som jag försöker muntra upp mig på

Det blir mitt sista inlägg för ikväll ni får ha en bra kväll så ses vi imorgon igen puss !

-

Av Sanna Och Jessica - 11 juni 2012 16:11

I believe that everything happens for a reason. People change so that you can learn to let go, things go wrong so that you appreciate them when they’re right, you believe lies so you eventually learn to trust no one but yourself, and sometimes good things fall apart so better things can fall together.


  

Av Sanna Och Jessica - 11 juni 2012 14:57

Blir att ta en lång & kall dusch & försöka komma på bättre tankar allt blir bara för mycket & jag vet inte vad jag vill så svart så ont.. nej mer ska jag inte skriva fy blä vilken piss dag jag har ..


 


Av Sanna Och Jessica - 11 juni 2012 11:52

Lyckan som uppstår när man äntligen hittar minimals stolek på bett här i  hööks i linköping   

Måste ha det innan jag flyttar till linköping som jag gör nu på torsdag ska försöka ta med mig pappa ditt imorgon innan mötet på bup.

Har så ont i mage & rygg å jag ska ta det lungt idag ja det är vad min kropp klarar av just nu & sen går hon på bete nu men så det spelar ingen så stor roll heller.

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Denna bloggs drivs av en snart 18 årig tjej som äger en shetlandsponny sto det kommer handla om våran utveckling tillsammans & min vardag mm.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Minimal


Ovido - Quiz & Flashcards