typponny.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 24 juni 2012

-

Av Sanna Och Jessica - 24 juni 2012 21:38

Eftersom vädret är dö trist så fick ponnyn vila bara massa fix & mys med henne & vilket jag tror hon gillar.

& imorgon bär det av till linköping för ett möte på bup & sen äta lunch på stan med en blir säkert bra.

& sedan möter jag upp jessica vid rese för sedan följer hon med mig hem till lilla västervik för att vara här ett par dagar blir toppen bra med andra ord.

Ny duchad & nu blir det fix smörja in mig med kräm & måla naglarna & sen fixa kläder till imorgon upp tidigt & ta tåget som går här ifrån tio i 8 jobbigt jobbigt   

puss på er & ha en bra kväll.  


Av Sanna Och Jessica - 24 juni 2012 14:54

När regnet öser ner utanför så blir det mys med en bra film som ''hajen''.

& ännu skönare & veta att ponnyn står under tak yes tar med mig min kanin & mitt marsvin , Dom andra 2 ligger & sover .

Yes mys på högsta nivå här dåva   

Av Sanna Och Jessica - 24 juni 2012 13:18

Orkade aldrig skriva om Minimals pass igår var så trött & osv.

Men som jag skrev vid ett annat inlägg så skulle några små tjejor komma & rida lite på Minimal & ja det gick toppen bra .

Dom borstade & hon bara stod & njöt så söt, Hon var hur lugn som helst & hade koll på dom små som hade på ryggen.

Är sååååå stolt över min lilla snutta  ♥

 

( En bild på Minimal från april-maj där hade hon verkligen fått sin vanliga riktiga färg   )

-

Av Sanna Och Jessica - 24 juni 2012 12:52

Tröttis här idag åker bästa vovven hem blä..  

Bjuder på en film på min lilla ponny från typ förra veckan när jag hade tråkigt i stallet när det regnade & allt   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Denna bloggs drivs av en snart 18 årig tjej som äger en shetlandsponny sto det kommer handla om våran utveckling tillsammans & min vardag mm.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Minimal


Ovido - Quiz & Flashcards