typponny.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 16 juni 2012

Av Sanna Och Jessica - 16 juni 2012 20:37

Hm bra bloggat min frånvaro på bloggen ja den ligger lågt idag men jag har verken haft ork eller lust.

& ja det känns som en riktig piss dag idag om jag måste vara ärlig .

Vill bara ligga under täcket sova hela långa dagen men jag gav upp & åkte ut till ponnyn vädret var ju sjukt dåligt så dirket när hon kom in så fick hon ha sitt rosa täcke på sig såklart !

Blev massa mys sen blev det en cykel tur med lilla ponnyn vilket gick super super bra & hon verkade tycka det va skit kul med så det ska vi göra flera gånger det   

Sen massa pyssel i stallet tills det slutade regna sen ut i hagen igen.

Cyklade hem & direkt till mormor & morfar för att fika & få pengar (a'

Sen vidare till affären för att hämta ut ännu ett paket från posten till ponnyn & nu ÄNTLIGEN kom hennes pass som jag har väntat på ett antal dagar.

Sen nu på kvällen så cyklade jag ut till henne igen bara massa mys & sen fick hon beta lite gräs sen sparya massa flugspary & flughuvan på.

Är trött i kroppen jag förtjänar en film kväll vilket jag ska ha med såå UNDERBART.

Minimals pass    :

 



Av Sanna Och Jessica - 16 juni 2012 12:20

Drar mig ut till bäbis ponnyn vädret är något bättre så då passar jag på att cykla ut till henne,

Jag tror faktiskt att det blir en cykel tur med henne idag ja vi får se hur det går helt enkelt   

En bild från gårdagens fotning

 

Av Sanna Och Jessica - 16 juni 2012 09:47

JÄVLA skit väder   

Vakande av att det regnade vilken rolig syn elelr inte.. hoppas det blir bättre väder till kvällen för jag hade tänkt tömköra henne lite i skogen men ja det får vi se hur det blir med det, fy & blää .

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Denna bloggs drivs av en snart 18 årig tjej som äger en shetlandsponny sto det kommer handla om våran utveckling tillsammans & min vardag mm.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Minimal


Ovido - Quiz & Flashcards