typponny.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 8 juni 2012

Av Sanna Och Jessica - 8 juni 2012 19:46

Blev ingen ''träning'' för Minimal idag blev massa mys & borsting vilket hon verkade var nöjd över med .

Jag tycker hon är värd lite vila & så nu när det har gått så bra för oss på alla träningarna.

Men jag kommer träna henne på söndag tror jag & någon dag nästa vecka sen blir det bara massa pyssel promenader & så men det blir säkert träning men ja sånt märker vi båda två.

Men sen ska hon få gå på beta tills vi flyttar till västervik & det gör vi redan på torsdag TAGGAD   

Blev massa mys i boxen innan vi gick till hagen igen & idag fick hon smaka sin lakris saltsten & den var hon helt GALEN i.

Kommer komma filmer imorgon.

Blir en häst fri dag imorgon Minimal ska få gå i hagen hela dagen & bara njuta,

Bilder från idag kommer säkert upp imorgon.

Bjuder på en låt som jag lyssnar på just nu .


Av Sanna Och Jessica - 8 juni 2012 16:56

                     

Av Sanna Och Jessica - 8 juni 2012 11:08

Ska fixa det sista sen dra mig mot bussen som tar mig till stallet,

Nu när hon har gått på beta dom 2 senaste dagarna så tar jag in henne under helgen dels för att hon inte ska gå så fort ute & det blir för mycket mat & såvidare.

Så släpper jag ut henne efter helgen så får hon gå in & ut tills på torsdag för då får vi båda sommarlov & flyttar till västervik.

Längtar grymt mycket åh så UNDERBART.

Tar med mig min kamra så bilder kommer säkert komma upp ikväll & film från igår kommer oxå komma upp.

Ja en toppen dag så ses vi senare idag .

Bjuder på en bild från helgen

 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Denna bloggs drivs av en snart 18 årig tjej som äger en shetlandsponny sto det kommer handla om våran utveckling tillsammans & min vardag mm.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Minimal


Ovido - Quiz & Flashcards