typponny.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 14 juni 2012

Av Sanna Och Jessica - 14 juni 2012 22:49

Blir att lägga sig med världens magont kan kanppt stå värker som in i helvete men jag börjar vänja mig med den här smärtan..

Men det känns så sjukt skönt att vara hemma hos mig i mitt riktiga hem där jag har bott sen jag föddes här känner jag mig hemma mer än något annat .

Bara att kunna hålla på med alla mina älskade husdjur det får mig bara känna vilken jävla lycka dom alla ger mig .

Men nu mår nog alla bra fått massa gosaker & massa pyssel & mys helt underbart .

Får försöka stå ut med mag smärtan genom starta någon bra film på tv. Fy & blä .

Godnatt på er !

Bjuder på ännu en underbar låt som  Erik Hassle sjunger  

Av Sanna Och Jessica - 14 juni 2012 20:03

Idag är det två månader sen som du lämnade oss det känns än idag helt obeskrivligt att du inte finns mer & jag kan än inte förstå att du aldrig i någonsin kommer komma tbx till oss .

Jag kan inte släppa dig fast jag vet att det är det alla vill & säger att jag måste * Han har det bra & slipper lida mer *

Jag vet att jag måste släppa han men jag kan inte göra det än & jag måste oxå inse att han inte har ont men att han har det bra är jag tveksam mot ..Hos Pepsi & mig hade han det bra.

Cola min ängel finns inga ord i hela världen som kan beskriva min stora saknad efter dig.

 

Av Sanna Och Jessica - 14 juni 2012 19:51

Nu äntligen är allt klart i hennes nya stall som hon sa stå i sommar , Hon trivs super duper bra var cool lugn när hon fick komma ut i hagen & ja var inte upp stressad eller något såå skönt !

& jag trivs sjukt bra i det här stallet med har ridit i detta stall för 3 år sen red till ett halvblod sto så man kan typ alla rid vägar utan till så det är bara för bra   

Känner redan nu att denna sommaren kommer bli super bra .

Min kväll blir lugn se tv & gosa med alla mina husdjur, Känns så underbart att vara hemma igen i mitt hem .

Känner mig bara en ren jävla lycka !

Minimal i sin nya hage ♥

 

Av Sanna Och Jessica - 14 juni 2012 15:30

Nu är ponnyn lastad alla grejor är med till henne & mig.

Känns helt jävla UNDERBART att vi äntligen ska få ''sommarlov ''

& slippa linköping låter bara så jävla bra i mina öron .

Ren jävla lycka, Denna sommaren ska bli bra & jag ska offra allt för all träning för mig & massa underbara stunder med den bästa jag har självklart Minimal .

Finns nog ingen beskrivning i hela världen hur underbart det kommer kännas bara tio minuter från mig till ponnyn åh detta kan inte bli bättre .

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Denna bloggs drivs av en snart 18 årig tjej som äger en shetlandsponny sto det kommer handla om våran utveckling tillsammans & min vardag mm.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Minimal


Ovido - Quiz & Flashcards