typponny.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 18 juni 2012

Av Sanna Och Jessica - 18 juni 2012 20:00

Jag säger bara såhär TUMMME UPP till mig idag   

Dagen har varit fullproppad idag först till ponnyn longera henne med inspänning & sen mot slutet blev det några små skutt & det tyckte hon var kul, Hon var väldigt sur & tvär ville inte riktigt jobba & allt var jobbigt men visst det var jävligt varmt & så men jag är annars nöjd med henne hon jobbade på bra ändån.

Sen hem & vila lite & chilla sen dra ner till gymet som ligger precis brevid mitt hus kändes skönt att äntligen börja träna igen, Träna sisådär 40 -50 minuter eller mer så jag är nöjd & det känns mycket bra i kroppen.

Jag har varit igång hela dagen så det känns bra i kroppen nu ikväll blir det mest chill & vila upp sig till imorgon för då blir det linköping för möte på bup.

Hur har eran dag varit ?   

Av Sanna Och Jessica - 18 juni 2012 10:03

Dagens planer för idag blir att dra ut till Minimal nu på förmiddagen sen vid 3 någongång så drar jag mig ner till gymet ett tag, Är faktiskt lite taggad om jag ska vara ärlig   

Men om man vill ha en förändring så måste man ta tu med träningen.

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Denna bloggs drivs av en snart 18 årig tjej som äger en shetlandsponny sto det kommer handla om våran utveckling tillsammans & min vardag mm.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Minimal


Ovido - Quiz & Flashcards