typponny.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 15 juni 2012

Av Sanna Och Jessica - 15 juni 2012 18:01

Inte så bra update idag jag vet men jag har så mycket annat för mig & massa saker att fixa i mitt rum & vädret är på topp skit varmt ute *ÄLSKA*

Lilla Minimal blev longerad idag i repgrimman hon var ganska lugn & lite seg men det var så sjukt varmt ute så det var därför hon var så men jag är super nöjd med passet & hon blev till & med trött vilket är bra för nu ska det tränas men såklart kommer hon få vila men inte nu.

Jag är taggad & vill bara träna henne & hoppas att lilla ponnyn är det med eller vad tror ni?!   

Blir att packa in allt i mitt rum har inte orkat eller hunnit med det än bilder & filmer kommer upp kväll om ni har tur  

Bjuder på bilder från igår.  

             


Av Sanna Och Jessica - 15 juni 2012 13:51

Varit en toppen förmiddag massa saker som har gjort & ja det känns bra ,

Var på min lillebrors skolavlsutning ja man minns allt på lågstadiet & fick även träffa min förra rektor & lite vilket är kul.

& hans lärare var toppen med så tumme upp på det.

Har även hämtat ut mitt paket som var saker till Minimal kommer upp bilder sen ikväll .

Har även varit nere på djurmagazinet köpt spån foder & c-vitamin, Åkte efter det till ö&b köpte en flaska till mitt flugspary som jag köpte till Minimal & sen hängde även pälsglans med hem.

Har nu i ett par timmar fixat lite i mitt rum & städat mitt marsvin & min kanins bur ska väl försöka ta mig an mina hamstras burar med .

Bjuder på en låt som jag sitter & lyssnar på just nu .

Av Sanna Och Jessica - 15 juni 2012 08:09

Dagens planer idag blir att:

  • Först följa med på min lillebrors skolavslutning
  • Åka & hämta ut saker som jag har köpt till minimal såsom träns & flugapray
  • Åka till djurmagazinet för att köpa c-vitamin till pepsi mitt marsvin & spån till dom andra blir att stor städa ALLA burana.
  • Ta det lungt & sedan cykla ner till bästa ponnyn ska försöka få med mig mamma eller pappa vill ha ett par fina bilder på henne & sen blir det longering för henne, Ja nu ska vi jobba på hon har börjat få mage & den ska BORT   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Denna bloggs drivs av en snart 18 årig tjej som äger en shetlandsponny sto det kommer handla om våran utveckling tillsammans & min vardag mm.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Minimal


Ovido - Quiz & Flashcards