typponny.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 4 juni 2012

Av Sanna Och Jessica - 4 juni 2012 17:49

Jag vet att bloggandet har sugit idag men i förmiddags så försökte jag blogga men http://bloggplatsen.se dampade ut totalt så det gick inte logga in   

Störigt med andra ord, men dagen iskolan var ganska chill var någonstanns i motala spelade minigolf & hade det anmält myc med hela klassen för imorgon får vi sommarlov CHILL!

Men ja vi slutade vid 2 & då drog jag direkt till mitt hjärta, Mockade hos henne & lite fort hos Romeo som förövrig såg ut som jag vet inte vad i boxen så ja det tog tid att mocka hans box & ja han box brukar inte vara såhär svårmockad men det gick efter ett tag, Gjorde påsar till Romeo & Minimal sen blev det en långborstning för henne & beta i ca 30 minuter innan jag tog bussen hem .

Hon fick vila idag dels för att hon har gått så hårt dom 5 sista dagarna så hon är allt värd det här min lilla sessa.

& hon verkade väldigt nöjd med,

Så imorgon blir det en lång promenad för henne & massa mys.

Men jag vet inte om det blir någon mer bloggning för min del för jag ska fixa iordning för imorgon & så men jag tyckte att det kändes skönt att få till ett inlägg   

puss !

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Denna bloggs drivs av en snart 18 årig tjej som äger en shetlandsponny sto det kommer handla om våran utveckling tillsammans & min vardag mm.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Minimal


Ovido - Quiz & Flashcards