typponny.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 17 juni 2012

Av Sanna Och Jessica - 17 juni 2012 22:01

Var precis ute hos Cola kollade till graven & tända ljus hos honom som jag gör varje kväll eller igår gjorde jag aldrig det & fick världens skam så det finns inte ..även fast han inte finns mer så säger jag alltid godnatt & tänder två ljus..

Ska snart ge alla djuren kvälls mat sen blir det film & så.

Är så otoligt trött i min kropp så det finns inte

Ha en bra kväll alla puss på er !

Av Sanna Och Jessica - 17 juni 2012 21:28

Dagens pass för Minimal blen en lugn tömkörnings tur i skogen ett ganska lungt tempo hela tiden & det här var oxå vårat första riktiga pass så jag är nöjd över henne hon jobbade på bra & tog bettet bra & hon verkade vara nöjd efter passet med vilket var bra det med ,

Blev mest trav & form i halv låg form.

Hennes outfits blev rosa såklart   

Träns från -hööks

Tömkörnings gjord - Ponnypakt

 Rosa benlindor - charlies

 


Av Sanna Och Jessica - 17 juni 2012 20:39

Dagens DISS går till mitt jävla obejekt som är sönder så jag för använda mitt ganmla som hörtill kamran & det suger den vill inte fokusera & bara tar sjukt dåliga skit bilder är suddiga & allting   

Är så sur åhhhh & jag är så så så så så foto sugen med åh vad jag hatar det !

 

Av Sanna Och Jessica - 17 juni 2012 13:04

Åh så glad att ni följer mig & minimals utveckling här på bloggen!

Ni är verkligen värd guld & mycket mer   

 

-

Av Sanna Och Jessica - 17 juni 2012 12:41

Jag säger bara älska på vädret idag & jag känner mig något piggare idag blir ponnyn på eftermiddagen & jag tror det blir en tömkörnings tur i skogen ganska lungt pass.

Min innan dess så blir det mest chill & så fixa i rumet & så vidare .

Bjuder på en låt som jag lyssnar på just nu

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Denna bloggs drivs av en snart 18 årig tjej som äger en shetlandsponny sto det kommer handla om våran utveckling tillsammans & min vardag mm.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Minimal


Ovido - Quiz & Flashcards