typponny.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 5 juni 2012

Av Sanna Och Jessica - 5 juni 2012 19:23

Sommarlov & livet känns UNDERBART!

Fick sommarlov vid typ 12 gick direkt till hjärtat mitt mockade fixade maten & chillade ett tag innan jag gick & hämtade henne.

Borstade ett tag & sen blev det ett pass i padocken hade inspäning på henne & jobbade mest på låg & fin form,

Jobbade på bra & tränade lite markarbete i slutet vilket hon blev taggad men hon tyckte det blev jobbigt med men hon jobbade på otroligt bra så jag är nöjd med henne.

Jobbade henne i ca 40 minuter massa breöm & skrittade av henne. Hon var svettig så blev en duch för henne vilket hon inte gillade så stark bestämmde mig för att tvätta hennes sjukt smutsiga svans med.

Hon sköte sig helt okej idag med endel gånger blev hon nervös & bara sprang men lugnade ner sig så jag är nöjd,

Jag & Minimal är helt klart på rätt väg & jag är så lycklig ♥

Bjuder på en bild från söndags på mini.

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Denna bloggs drivs av en snart 18 årig tjej som äger en shetlandsponny sto det kommer handla om våran utveckling tillsammans & min vardag mm.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Minimal


Ovido - Quiz & Flashcards