typponny.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 3 juni 2012

Av Sanna Och Jessica - 3 juni 2012 17:38

Dagens pass med mitt lilla hjärtat blev hoppning, Vilket gick kanon något seg & inte lika framåt som hon annars brukar vara vid hoppning , Men jag är hur nöjd som helst över henne för hon var duktig & hade bjudning mot hinderna.

Men jag tror att det blir ett longerings pass i padocken lite markarbete & dressyr ha inspenning.

& på tisdag får hon en vilo dag nu har hon gått 4 hårda pass vi är påväg & jag är hur nöjd som helst över mitt lilla hjärta.

 

Av Sanna Och Jessica - 3 juni 2012 08:53

Det suger att vakna sisådär 7-halv 8 på helgerna när man vill sova & slippa gå upp 20 i 6 varje morgon..

Men det är skönt att jag får sommarlov redan på tisdag jag har längtat i flera månader på denna dag & äntligen så kommer det slå in om bara 2 dagar åh så jävla skönt !

& det bästa av allt är att min skolavslutnings kläning är klar lycka .

&  det blir bara chill på måndag ute hela dagen spela minigolf bada mm UNDERBART !

& om två veckor så flyttar jag & Minimal till västervik med för att få ett underbart sommarlov tillsammans.

Det känns riktigt bra nu .

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Denna bloggs drivs av en snart 18 årig tjej som äger en shetlandsponny sto det kommer handla om våran utveckling tillsammans & min vardag mm.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Minimal


Ovido - Quiz & Flashcards